Prijava u korisnički račun

Korisničko ime *
Lozinka *
Zapamti me

Napravi račun

Polja označena asteriksom (*) su obavezno.
Ime *
Korisničko ime *
Lozinka *
Potvrdi lozinku *
Email *
Potvrdi email *

KONTAKTIRAJTE NAS
01 2018 777

0
 x 

Košarica je prazna

Ukupno 0,00 kn

Reklamacije

Uvjeti povrata i reklamacije

Obrazac za jednostrani raskid

Zakon o zaštiti potrošača >

Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

Temeljem članka 10. Zakona o zaštiti potrošača NN 41/14. i 110/15.  trgovac je dužan potrošačima omogućiti podnošenje pisanih prigovora, bilo u prodajnom prostoru ili putem pošte, telefaks uređaja ili elektroničke pošte, te na njih odgovoriti u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.

Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača NN.41/14. i 110/15. obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga ili proizvoda mogu dostaviti osobno u našim poslovnim prostorijama, te ćemo bez odgađanja pisanim putem potvrditi primitak istog, ili  u pisanom obliku putem pošte na adresu:

Platinum projekt d.o.o.
Nemčićeva 10
10000 Zagreb
ili na fax broj: 01 6999 445
odnosno na e-mail adresu:
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
Potrošač:
Ime i prezime:
Adresa za dostavu odgovora

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

U slučaju spora između Kupca i Prodavatelja, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje. Postupak pred sudovima časti provodi se sukladno Pravilniku o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i Pravilniku Suda časti pri Hrvatskoj obrtničkoj komori kojima se propisuje da su članovi vijeća tih sudova, osim nezavisnih pravnih stručnjaka i predstavnika trgovaca, i predstavnici potrošača. Mirenje pred centrima za mirenje provodi se sukladno odredbama Zakona o mirenju, te sukladno Pravilniku o mirenju centra za mirenje. Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska obrtnička komora će uz suglasnost ministra nadležnog za zaštitu potrošača donijeti odluke o troškovima u postupcima pred Sudom časti Hrvatske gospodarske komore i Sudom časti Hrvatske obrtničke komore.”

Povrati

Naš cilj je da ste Vi kao naš kupac zadovoljni našom uslugom, stoga ćemo na sve načine pokušati opravdati Vaše povjerenje u nas. Ako zbog bilo kojeg razloga niste potpuno zadovoljni sa kupljenim artiklom možete ga slobodno vratiti unutar 14 dana od kupnje uz povrat novca ili zamjenu nekim drugim Vama odgovarajućim artiklom, dokle god artikl nije korišten ili oštećen.
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

Kako do povrata?

Javite nam se na mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili na telefon: 01 6999 444 te ukratko objasnite zašto Vam artikl ne odgovara.

Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovog ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaxom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime, prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora.

Robu vratite ili je predajte nama ili (unesite ime, naziv i adresu osobe koju ste ovlastili za preuzimanje robe) bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

Smjernice za najjednostavniju uslugu povrata

  • Obavezno ispunite Odluku o jednostranom raskidu ugovora i pošaljite nam je na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. 
    ili poštom na Platinum projekt d.o.o., Nemčićeva 10, 10000 zagreb
  • Vraćeni artikl mora biti u original pakiranju sa naljepnicama proizvođača. Molimo Vas ne uništavajte original pakiranje i ne pišite po njemu.
  • Molimo na paket jasno istaknuti velikim slovima: POVRAT
  • Zadržavamo pravo da odbijemo artikle koji nisu vraćeni u skladu sa našim pravilnikom.
  • U slučaju da kupac vraća artikl koji mu ne odgovara, iz nekog razloga. Izravne troškove povrata robe morate snositi sami u oba smjera (povrat na našu adresu i ponovno slanje zamjenskog artikla).
    U slučaju da se dogodila naša pogreška prilikom pakiranja, poštarinu snosi Platinum projekt d.o.o. u oba smjera (povrat na našu adresu i ponovno slanje zamjenskog artikla – Kurirsku službu odabire Platinum projekt d.o.o. )
  • Povrat robe na našu adresu možete obaviti preko dostavnog kurira po Vašem izboru. Slanje paketa na Vašu adresu obavljamo sa našim ugovornim kurirom po važećem cjeniku Platinum projekt d.o.o. .

Naša politika povrata ne utječe na Vaša zakonska prava kupca.

Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Uzimamo pravo da povrat artikla potraje do 5 dana od dostave Vašeg paketa na našu adresu. Međutim, nakon što zaprimimo Vaš paket će biti pregledan i zahtjev će biti obrađen unutar 24 sata od zaprimanja izuzev neradnih dana i praznika.

Ako želite povrat novca, isti će biti obrađen u najkraćem mogućem roku. Povrat novca će biti obavljen na isti način na koji je artikl plaćen, gotovinom u našoj poslovnici, virmanom na Vaš tekući račun ili storniranjem kartične uplate unutar 5 radnih dana.

Povrat novca možemo izvršiti  tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.

Ako se Vaš povrat ne obradi unutar 10 radnih dana molimo Vas da kontaktirate našu službu za korisnike na: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili na telefon: 016999444.

Reklamacija

Svi artikli kupljeni u Platinum projekt d.o.o. pokriveni su proizvođačkom garancijom u određenom vremenskom periodu. Unutar tog perioda sve garancije će biti riješene u Vašu korist bilo popravkom, zamjenom novim artiklom ili u krajnjem slučaju povratom novca.

Većina proizvođača opreme ima svoje ovlaštene servisne centre u Hrvatskoj.

Samim time omogućeno Vam je da neispravnu robu šaljete direktno na njihovu adresu. Često postoji i besplatno "Pickup and return" jamstvo. To znači da kada kod njih prijavite robu na servis oni organiziraju besplatnu dostavu po neispravnu robu i vraćaju popravljenu na Vašu adresu.

Molimo Vas da na slijedećem linku pogledate da li za Vaš uređaj postoji ovlašteni servis jer time značajno ubrzavate rješavanje Vaše reklamacije i povećavate Vaše zadovoljstvo.

Popis ovlaštenih servisa >

Ako primijetite da je Vaš artikl bilo kojem smislu neispravan molimo Vas da nas prije kontaktirate na broj telefona 01 6999 444 ili na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Naša politika reklamacija ne utječe na Vaša zakonska prava kupca.

Kako bi što prije obradili Vaš reklamacijski zahtjev molimo Vas da nam pošaljete potrebne dokumente za pokretanje reklamacijskog postupka, i to:

  • Kopija računa uređaja
  • Kopija jamstvenog lista
  • Fotografije uređaja
  • Fotografije oštećenja zbog kojeg se reklamira uređaj
  • Fotografije moraju jasno prikazivati reklamirani artikl.

Jamstvo vrijedi samo pod uvjetom ako je artikl korišten i održavan prema uputama proizvođača, odnosno prema uobičajenim propisima.

Jamstvom nije obuhvaćena šteta koja bi nastala prilikom pada, sudara, udara, preopterećenja te intervencija i popravaka u toku jamstvenog roka van ovlaštenog servisa ili kao posljedica lošeg održavanja artikla.

Jamstvo ne pokriva standardno trošenje potrošnog materijala kao što su: toneri, tinte, ispisne glave (u slučaju korištenja zamjenskih tinti)

Jamstvo na određeni artikl nije prenosivo te vrijedi samo i jedino prvom kupcu.

Račun kao dokaz kupnje je obavezan za sve reklamacijske postupke.

Svaki artikl koji će biti popravljen ili zamijenjen unutar jamstva, jamstveni rok će biti produljen za period koji je artikl bio na popravku.

Zadržavamo pravo naplate popravaka u slučaju da reklamacijski zahtjev iz nekog od gore navedenih razloga ne bude odobren.

Ako popravak/zamjena artikla ne bude moguća zadržavamo pravo ponuditi zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti (boja ne mora biti ista), ili u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti dio novca proporcionalan preostalom pretpostavljenom životnom vijeku artikla.

Artikl održavajte i popravljajte uvijek i strogo u skladu s uputama proizvođača jer u suprotnom može doći do oštećenja artikla koje bi moglo uzrokovati ozbiljnu nezgodu.

Kontakt podaci odgovorne osobe

Platinum projekt d.o.o.
Nemčićeva 10,
10000 Zagreb

Tel. 01 6999 444 , fax 01 6999 445
IBAN: HR98 2503007 1100073797
OIB: 0822649927,

Brandovi

  • acer.jpg
  • amica.jpg
  • aoc.jpg
  • asus.jpg
  • avenio.jpg
  • canon.jpg
  • cat.jpg
  • dell.jpg
  • doodgee.jpg
  • garmin.jpg
  • hp.jpg
  • hpc.jpg
  • jvc.jpg
  • lenovo.jpg
  • lg.jpg
  • motorola.jpg
  • noa.jpg
  • nokia.jpg
  • oki.jpg
  • philips.jpg
  • quadro.jpg
  • samsung.jpg
  • sharp.jpg
  • tcl.jpg
  • telefunken.jpg
  • whirpool.jpg

Prijava za Newsletter

...i primajte promotivne i akcijske novosti!
Your Saved Item (0)

Ova web stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku.